Wysyłka

Opcje dostawy

Klient ma do wyboru następujące formy wysyłki zamówionego towaru:

Poczta Polska: paczka zwykła i pobraniowa

Kurier (DPD lub UPS): wysyłka zwykła lub pobraniowa

Paczkomaty24 Inpost

Odbiór osobisty

Koszt dostawy

Koszt dostawy w przypadku Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi paczki:

Poczta Polska:

Przesyłka zwykła

Waga                      Koszt (ceny brutto)

0.01kg-0.2kg            10 zł

0.21kg-1kg               16 zł

1.01kg-2kg               20 zł

2.01kg-5kg               22 zł

5.01kg-10kg             30 zł

Przesyłka pobraniowa

Waga                      Koszt

0.21kg-1kg               24 zł

1.01kg-2kg               28 zł

2.01kg-5kg               40 zł

5.01kg-10kg             36 zł

Przesyłka kurierska

Przesyłka zwykła: 20 zł

Przesyłka pobraniowa: 30 zł

Paczkomaty Inpost

Przesyłki poprzez Paczkomaty24 Inpost:

Rozmiar                    Koszt

A  (8 x 38 x 64 cm)    10 zł

B  (19 x 38 x 64 cm)  15 zł

C  (41 x 38 x 64 cm)  20 zł

Obiór osobisty:  0 zł

Czas wysyłki i dostawy

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta lub w przypadku Inpost do wskazanego przez klienta Paczkomatu w zależności od wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia.

Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania i wysyłki zamówienia (z reguły w ciągu 24 godzin chyba, że w opisie towaru na stronie Sklepu podano inny czas wysyłki zamówienia dla danego towaru) + czas realizacji dostawy przez Pocztę Polską lub firmę kurierską (z reguły 2 do 5 dni roboczych)

Czas dostawy wynosi:

  • za pomocą Poczty Polskiej, nie później niż w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania paczki przez Sklep Poczcie Polskiej
  • za pomocą firmy kurierskiej, nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania paczki przez Sklep kurierowi
  • poprzez Paczkomaty24 Inpost, nie później niż w terminie do 4 dni roboczych od dnia przekazania paczki przez Sklep do Paczkomatu.

Wysyłka gratis

Towar dostarczamy gratis przy minimalnej wartości zamówienia:

Poczta Polska paczka zwykła: 500 zł

Poczta Polska paczka pobraniowa: 550 zł

Przesyłka kurierska (zwykła i pobraniowa): 600 zł

Reklamacje i zwroty:

I. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące działania Sprzedawcy oraz korzystania ze Sklepu.
  2. Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie na stronie „Dane firmy lub kontakt” lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany w górnej części Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  3. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.
  4. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  5. O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera, Sprzedawcy itp., której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument gwarancyjny, niezależnie od innych przysługujących uprawnień reklamacyjnych, Nabywca może zgłosić reklamację, powołując się na zakres udzielonej gwarancji.

II. ODSTĄPIENIE OD UMOWY, WYPOWIEDZENIE, GWARANCJA

  1. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi – w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  2. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Nabywca może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnionego m.in. na stronie „Reklamacje i zwroty”. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia wyśle do Nabywcy na trwałym nośniku potwierdzenie jego otrzymania.
  3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  4. W przypadku dokonanej przez Nabywcę przedpłaty Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia dokonania przedpłaty.
  5. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
  6. Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.